Accepterad technic287 | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

technic287

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? technic287

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2009

Berätta om din karaktär. Emil Sundsten är en kille i 24års åldern från den lilla byn Pjesker i Norrland. Ända sedan han var en liten grabb hade han drömt om att bli polis. Han älskade känslan av att hjälpa andra och att göra samhället tryggare.
Uppväxten i Pjesker var lugn och enkel. Han kände alla i byn och det fanns alltid någon som behövde en hjälpande hand. Emil var den som alltid ställde upp, oavsett vad det handlade om.
När han blev äldre visade han sitt intresse för rättvisa och ordning genom att vara engagerad i byns trygghet. Han var med i grannsamverkan och höll koll på att allt var lugnt och säkert i området.
Emil visste att vägen till att bli polis inte skulle vara lätt, speciellt från en liten by som Pjesker. Men han var inte redo att ge upp sin dröm. Han pluggade hårt, tog sig igenom gymnasiet och sökte sig sedan till polisutbildningen.
Trots de utmaningar han stötte på längs vägen gav han aldrig upp. Han visste att hans dröm att skydda och hjälpa andra var värd allt slit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP med stora och små senarion och jag kommer försöka få med mer medlemmar som också kan få uppleva bra och rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara göra så att man själv vinner hela tiden utan att man också kan förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna och känner att jag kan dom flesta men ska nog läsa igenom dom någon gång till men som exempel kan vi ta f. NLR det är när man dör i till exempel en gäng konflikt och sen när man återuppstår att man går och berättar vem det var som dödat mig i mitt förra liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite RP på servern Gotham RP men hade inte speciellt kul för servern var inte så seriös.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt Kreativ, Seriös och påhittig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka