Nekad Tech9 | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
70
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polischef

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? Tech N9ne#5130

Hur gammal är du? 21

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan några månader tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först och främst stärka kommunikationsmedlen och bibehålla det som fungerar i nuläget. Jag kommer även att ta upp ett möte till att börja med för att se polismyndighetens brister men även dess positiva sida. På så sätt kan man ta tag i problem och bristerna snabbt för att sedan kunna åtgärda dem. Har även en del ideer och planer på hur man kan förbättra poliskårens arbetssätt och kommer såklart diskutera med div kollegor för att sedan införa det som känns rimligt. Kommer även att sätta upp olika mål för poliskåren att nå så vi alla har något gemensamt att arbeta efter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit både befäl under en längre period, samt polisutbildare och även vice-polischef på en tidigare server. Jag förstår min roll och vet hur jag ska arbeta därefter. Vet vad som krävs, och vet hur jag ska uppföra mig som en förebild för resterande utav poliskåren.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer i princip vara aktiv varje dag några timmar, och helger är jag såklart ännu mer aktiv än så.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag fortsätta spela, vill somsagt göra förändringar och hjälpa till så mycket som det går även om jag inte får den titeln i dagsläget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka