Accepterad Tech9 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
70
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MacTen32/

Ditt Hex-ID: 11000013739bd28

Vad är din discord tagg? Tech N9ne#5130

Vem var det som bannade dig? Sigge

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming springer i TH

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sprang medan jag höll en person runt nacken med kniv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det uppstod ett bråk med en annan spelare på servern, Vi slogs och till slut lyckades jag ta fram min kniv och ta honom runt halsen med den. Därefter sprang/jogga runt ett hörn med honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rättvis och jag förstår mitt misstag, det är lätt att glömma bort att inte springa i TH när man hamnar i ett sådant scenario men jag förstår till fullo vad jag gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen var för powergaming när jag inte rpade på en krasch. Man lär sig fort av sina misstag och idag så hängde tyvärr inte hjärnan med riktigt och jag missade helt och tänkte inte på vad jag gjorde för fel i stunden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag bara gått med personen istället för att sprungit så hade scenariot blivit bättre såklart och det förstår jag nu i efterhand att jag borde tänkt på mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Borde vara mer klok när jag tar mina beslut och tänka igenom noga för att inte missa sådana simpla regler men som kan vara lätt att glömma bort när man hamnar i ett hetsigt scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka