Accepterad Tech9 | Ansökan till Servervakt [Kriss, BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
70
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Tech N9ne#5130

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag till fredag 16:00-22:00
Fredag-söndag allt mellan 07:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett par månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att bifoga bilden men kan skicka på discord om det är ok, Blivit bannad två gånger tidigare 2021 eftersom jag då inte var påläst om reglerna och spelade som krim utan inneha krimrollen samt att ha riktat ett vapen på torget. Det är misstag från mitt håll som jag sedan lärt mig efter att ha läst reglerna noggrant.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts roll är egentligen att försöka höja RP nivån till det högre, samt att ha koll på dem mindre felen som begås, Kan vara att till exempel Dva en trasig bil som står ivägen, eller att kicka/banna någon som begår ett aktivt fel på servern. Man håller helt enkelt lite koll på servern och har även en chans att utveckla och göra nytta för att alla ska kunna ha kul tillsammans. Man har ju även chansen att göra skillnad på servern genom att hålla extra koll på vad som händer och kunna hjälpa folket.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har spelat ett bra tag på Unive och tycker det är en otroligt bra och utvecklad fivem server. Men ser även många som begår misstag och inte följer reglerna och jag känner personligen att det är tråkigt att inte kunna hjälpa till. därför kände jag att jag ville göra en ansökan för att kunna göra skillnad och kunna hjälpa till. Jag själv RPAR på en hög nivå och vill att andra spelare även ska kunna göra det utan att någon ska förstöra för dem. Känner även att jag är lämplig som servervakt eftersom jag har bra koll på regler och vad som tillåts och vad som inte tillåts.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man använder sina perms för att gynna sig själv, detta kan vara olika såklart under olika omständigheter men ett exempel på det skulle kunna vara att kicka eller banna någon när man är i ett scenario för att man själv ska vinna i scenariot för makt&pengar. Ett till exempel skulle kunna vara att man revar sig själv efter att ha dött i ett scenario för att ge sig själv övertaget för att kunna vinna.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntliga intervjun. Grattis. Lycka till i servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka