Ej Antagen Tecca | Chef-jobb ansökan [Auto]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tecca

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
23
Vilken chefs-position ansöker du till? Autoexprerten

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad är ditt användarnamn på discord? _Tecca.

Ange ditt födelsedatum: 17 November 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick 2024-10-10

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte direkt några tidigare erfarenhet inom chef rollen men just nu är jag btr hos Autoexprten och vi har ingen chef just nu och jag vill bli våran framtida chef hos Autoexprten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer är att jag lägger tid på mitt arbete, jag vill att autoexpertn ska vara aktivt och att man ska inte behöva bråka om "vem som ska vara i tjänst" Jag har märkt att arbetet inte har rullat som den ska och jag är redo för att ändra.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kommer att ha den tiden som krävs, det är viktigt att ni vet att jag har skola och jag brukar lägga ganska mycket tid där men annars är jag inne varje dag och spelar. Hoppas att du kan förstå att jag har ett privat liv som jag lägger tid på men det är inte som kan störa min chef posetion.

Vardagar: [ingame: 15:00 - 22/23]
Helger: [ingame: När jag vaknar - tills jag blir trött]
Lov:[ingame: När jag vaknar - tills jag blir trött]

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka