Nekad Teaterboy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag har sett att ni har p bannat mig på grunderna "doxx". Jag tycker att detta är helt absurt då jag inte har "doxxat" någon. Fick inget samtal eller meddelande om att förklara hur det gick till. Jag antar att bannen syftar på när jag kallat en unive spelare för dess namn i en polis chatt. Enligt reglen
d. Känslig Information / DoXing
Respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd.
Jag bryter ej mot denna regler då jag inte har delat någon "ny" information. Informationen finns för alla att se på forumet, altså kränker jag inte hans rättigheter om att hålla det annonymt då han själv gått ut med sitt namn på forumet. Jag ska ej ha ban för detta och vill att samtliga roller skall ges tillbaka till mig.

Tar du ansvar för det som hände? Ja till viss del, kan förstå att det var dumt men det är ju faktiskt inget regelbrott.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte sprida information om spelare även om det inte bryter mot reglerna för man får ban för det.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en lojal spelare och ångrar det jag gjort, tycker att ni borde låta mig komma tillbaka.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det är bara att kolla i polis chatten samt så står ju då hans namn skrivet överallt på forumet.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hur ska man kontakta en admin om man är bannad ur dcn?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka