Antagen Teaterboy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Ditt discordnamn: teaterboy

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag söker till staff då jag vill göra något större. Jag är en person som alltid är engagerad och proffesionell. Jag vill bli en del av staff teamet för att jag vill vara en del av att göra unive mindre problematiskt genom att hjälpa till o specca, ta sup, ta anmälningar osv. Har även bra koll på vapen handlings, bild handlings o även peds. Tror ni hade haft stor nytta av mig vid till exempel sänkningar av fordon, vapen eller peds. Har också varit staff och medlemskaps ansvarig på unive innan så har koll på hur allt funkar utan problem. Söker nu igen då jag fått koll på livet så att jag kan prioritera bättre nu och kan lägga mer tid på unive nu. Har aven möjlighet att arbeta som don ansvarig då jag setta att det endast är ett få antal don snvariga som faktiskt är aktiva och detta vill jag ändra på. Är också en väldigt lojal medlem som alltid kommer finnas för unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns abuse bilar, abuse vapen och peds som buggar i spelarens fördel och det är rend utav katastofalt och jag vill kunna göra skjyllnad och underlätta för både dig och resten av unives staff team genom att åtgärda detta. Tycker cokså att det sker mycke regelbrott hos främst de krimminella rpanra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sammarbeta och skapa ett bra engagemang och sammarbetsförmåga igenom gruppen för o kunna utföra vårat arbete på bästa möjliga sätt. Arbeta starkt med att specca, ta reports, ta supp, ta hand om anmälningar och ta andra väntrum så som don och intervjuer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man gör detta genom att inte ändra sina beslut bara för man får massa skit. Man står fasst vid ens åsikt och försöker hålla en så proffesionell ton och talspråk som möjligt för att man ska betraktas så professionell som möjligt. Men det lä gå bra för mig, är en generellt lugn och sansad person som alltid är orffesionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag brukar blanda ut mitt administrativa arbete väldigt bra med skolan, kan också sitta o ta furoms arbete i skolan och sen brukar jag kunna vara ig mellan 17 o 22-23 varje dag förutom på helger då jag kan vara inne från morgon till kvälll i vissa fall (ofta)

Hur länge har du spelat på Unive? runt 1 år tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, även som MA

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Handling, men anars är jag öppen fölr allt utom event o servervakt då de är det jag känner mig mest säker på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka