Accepterad teamvpersson | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teamvpersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Persson

Vad är ditt discord namn? teamvpersson

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven-Jörgen Sneöga född 1995-05-29 (29år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, grundtänkande, realistisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter sven-jörgen sneöga. sven-jörgen är en rolig och lite mer grundtänkande person. dock så tar hand hand om sin bror per-albin sneöga. båda kommer från ett kriminält förflutet från en annan stad. och på nått sätt hamna lite i trubbel hela tiden (på ett bra RP senario.) Sven-Jörgen har även varit öppen för kunna jobba inom den laglydiga värden. han hade ett önsketänkande att vara en riktig Svensson. han har försökt gå den lagliga vägen genom att jobba på Securitas från förra staden. Men tyvärr så har han känt sig lite nere på senaste då hans bakgrund påminner honom om sitt förflutna och hur bra det var! Med detta i tanken så har han nu bestämt sig för att gå den illegala banan till mötes. Sven har kommit i kontakt med ett gäng personer som vill rekrytera honom till deras nyaskapade broderskap, och eftersom hans tankar har bestämt sig för att gå denna kriminella bana. Med detta lockar det framförda erbjudandet honom, samt att tiden för erbjudandet passar honom perfekt nu när han är ny i staden och med hur Svens tankegångar är och har varit på senaste tiden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra till ett utmärk socialt rp med både roliga och sociala scenarion!
Samt så bedriver jag mitt rollspelande seriöst där jag inte vill lalla i mitt rollspelande.
Social som jag är, så vill jag lösa scenarion socialt och inte med vapen i första hand. att använda vapen är Sven-Jörgens sista utväg i hans senarion.
Då jag känner att det är onödigt att ta till vapen som första lösning.
Vilket kan vara en fördel för klubben/organisationen för att rätta till en uppkommen konflikt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ha seniarion där man själv kan förlora, att båda partner kan vinna och förlora så inte bara jag kan ta vinnig av det senarit.
jag anser att de är viktigt att kunna Ge mer att Ta så det blir kul för båda partner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jo men nog har jag gjort små saker tex råka säga nått ord fel när man ska beskriva nått. men snabbt som attans kommer man på sig själv å rättar till/räddar sitavtionen. och jag lärde mig att man ska tänka sig för lite mer vad man säger så det blir bra rp sinario.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är ej tillåte metagaming betyder tex att ta in information som är utanför karaktärensvetskap tex (blå appen kolla på någon annans stream med mera) Suntförnuft betyder att du ska spela realistisks, tänka lågiskt och ha almänt ha suntförnuft hela tiden i ditt Rpande. fearRP betyder att du inte vänar för ditt liv, tex du blir pesol hotad av ett gäng som står runt dig. och du springer iväg eller börja tokslå dom utan ens visa någon räddsla eller få känsla för ditt liv. du ska JÄMT VÄNA OM DITT LIV OCH VA RÄDD OM DITT LIV. VDM, du får inte köra på folk och döda folk med din bil och använda din bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer kunna vara aktiv ungefär 5-6 dagar iveckan. jag kommer från en server där där suport inte ha gjort sin grej. och inte tar sitt ansvar på allvar och där det har varit mycket lallare. så fått höra mycket gott om er. där av att jag vill flytta till denna stad. jag har dyxeleksi så det kan komma lite stav fel å så ibland.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka