Nekad TeamLien | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TeamLien

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/petterlien/

Ditt Hex-ID: 110000115c2cf09

Vad är din discord tagg? teamlien#7519

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallande i ooc chat rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bedömde väll det dom trodde hände i den uppfattningen dom såg och den dom hörde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid körskolan och jag och en kille lekte med våra fordon. han var på en motorcykel och jag i min bil. jag körde bakom honom och han bara bromsade helt. han var såklart död men han bara respawna på 2 sekunder och jag satt på hans hon när han var död. jag gick av hojen gick in i min bil. jag ser att han är tillbaka men visste inte riktigt om det var han så jag RP och sa ¨hörru du gå av hojen¨ ochg råkade putta han. han slår mig och jag slår han 1 gång och han dör. och då blir jag bannad för RDM. hur är det RDM när han slår mig och jag slår tillbaka?????

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i mina ögon var det en felaktig ban. jag kanske inte skulle ha slått han tillbaka men inte vet jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske inte skulle ha slått grabben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en hel del av min ban. hur jag ska reagera nästa gång och inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Jag valde att banna dig för att personen gjorde report på att han har blivit rdmad, när jag kommer fram och revivar honom så sätter du dig på motorcykeln och börjar göra wheelies fram och tillbaka istället för att försöka rollspela på vad som hänt, när jag revivar honom springer du fram och dödar honom igen.

antagligen dödar jag honom när jag inte visste att folk revivar honom

Tillbaka