Accepterad TCS | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TCS

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tcs_1234/

Ditt Hex-ID: steam:1100001320c802

Vad är din discord tagg? tcs_123

Vem var det som bannade dig? Dulle

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dulle valde att banna mig för att jag var i en skottlossning och sen blev jag skjuten. Jag sa ajj och rpade på skador men jag använde inte någon /me. Sen så ställde jag mig upp efter drygt 5 sek och gick lite fram och tillbaka och sen så "satte" jag mig ner i typ 3-4 min. Fick inte klippet så minns inte exakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina 2 kompisar åkte runt i en bil. Senare började vi jaga några av våra fiender som hade skjutit mot oss några minuter innan. Dom kör då in på ett ställe och går upp på ett tak. Jag går då upp på ett tak för att se om jag kan få ner dom. Sen blir jag skjuten och då så säger jag ajj och rpar lite på skador men använde ingen /me blöder eller skottskada. Det var fel av mig att göra det och jag kommer tänka på det till nästa gång. Efter det så ställde jag mig upp och gick lite fram och tillbaka och sedan så har jag för mig att jag duckade eller satte mig ner eller vad jag gjorde i typ 3 minuter och senare sprang jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Jag förstår 100% varför dulle valde att banna mig och jag kommer inte göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nästan alldrig blivit bannad. Jag har varit bannad ett par gånger men det var typ 1-2 år sedan. Sen är detta min första ban sen det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag skulle rpat mer när jag blev skjuten och använa me mycket mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att rpa mer med /me och rpa mer på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka