- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad heter du på discord? TCS#4997
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 15:00 - 22:30
Tisdag 14:00 - 22:30
Onstag 15:00 - 22:30
Torstag 15:30 - 22:30
Fredag 15:00 - 01:00
Lördag 10:00 - 01-00
söndag 10:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? från 17 November 2021 till idag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/942513141248561164/1063810056145088602/image.png (Ganska många av bannsen var när jag var väldigt ny in på servern) När jag var blackad en gång då så var det för att mina kompisar övertygade mig att börja på en annan server som jag ångrade jätte mycket och det kommer alldrig ske igen. Men nu har jag varit krim och spelat på unive i några månader och vill bli sv igen!)
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen. En servervakt ska även rpa helt vanligt bara att han har lite extra perms. En servervakt ska tillexempel kicka personer som gör små regelbrott så staffsen kan fokusera på dom större regelbrotten eller större scenarion. Servervakter ska även dva trasiga bilar som är övergivna eller bar står det för det kommer skapa lagg på server. Så en servervakts uppgift är att underlätta för staffsen. alltså dva bilar som står övrergivna och kicka folk som gör väldigt små regelbrott. och banna om det är ett lite större regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill underlätta för staffsen. jag vill även försöka göra så det blir mindre lagg via att dva övergivna bilar som står ivägen eller så. jag kommer även kicka folk som kanske lallar lite på piren tryghansa eller liknande. Jag kommer även svbanna folk som gör lite grövre regelbrott som tillexempel vdm. Jag har även väldigt bra egenskaper till att vara sv då jag har varit sv innan så jag kan alla kommandon i huvudet!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man tillexempel revvar sig när man är i ett scenario och har dött eller om man har lite hp. Det kan också vara att man bannar folk helt utan anledning det är grovt korupption. Det är även koruption om man tillexempel ser en bra vän man har som spelat länge gögra ett regelbrott och så bannar man inte han för det är en vän. För som servervakt ska man behandla alla lika. det kan även vara att man har toggleid på när man tillexempel är i ett skottscenario eller stormning eller liknade för då ser man exakt vart personerna är då man ser deras id. Det är också korupption om man revvar sig om man inte har mat för att man inte orkar köpa.
Vad heter du på discord? TCS#4997
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 15:00 - 22:30
Tisdag 14:00 - 22:30
Onstag 15:00 - 22:30
Torstag 15:30 - 22:30
Fredag 15:00 - 01:00
Lördag 10:00 - 01-00
söndag 10:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? från 17 November 2021 till idag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/942513141248561164/1063810056145088602/image.png (Ganska många av bannsen var när jag var väldigt ny in på servern) När jag var blackad en gång då så var det för att mina kompisar övertygade mig att börja på en annan server som jag ångrade jätte mycket och det kommer alldrig ske igen. Men nu har jag varit krim och spelat på unive i några månader och vill bli sv igen!)
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen. En servervakt ska även rpa helt vanligt bara att han har lite extra perms. En servervakt ska tillexempel kicka personer som gör små regelbrott så staffsen kan fokusera på dom större regelbrotten eller större scenarion. Servervakter ska även dva trasiga bilar som är övergivna eller bar står det för det kommer skapa lagg på server. Så en servervakts uppgift är att underlätta för staffsen. alltså dva bilar som står övrergivna och kicka folk som gör väldigt små regelbrott. och banna om det är ett lite större regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill underlätta för staffsen. jag vill även försöka göra så det blir mindre lagg via att dva övergivna bilar som står ivägen eller så. jag kommer även kicka folk som kanske lallar lite på piren tryghansa eller liknande. Jag kommer även svbanna folk som gör lite grövre regelbrott som tillexempel vdm. Jag har även väldigt bra egenskaper till att vara sv då jag har varit sv innan så jag kan alla kommandon i huvudet!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man tillexempel revvar sig när man är i ett scenario och har dött eller om man har lite hp. Det kan också vara att man bannar folk helt utan anledning det är grovt korupption. Det är även koruption om man tillexempel ser en bra vän man har som spelat länge gögra ett regelbrott och så bannar man inte han för det är en vän. För som servervakt ska man behandla alla lika. det kan även vara att man har toggleid på när man tillexempel är i ett skottscenario eller stormning eller liknade för då ser man exakt vart personerna är då man ser deras id. Det är också korupption om man revvar sig om man inte har mat för att man inte orkar köpa.
Senast ändrad: