Nekad TcinFiveM | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TcinFiveM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? Tcin

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Jan Ohlosson, en ung och ambitiös 22-årig mekaniker, har hittat sin plats på en Mekonomen-verkstad i en stad som ligger flera mil från hans barndomshem. Trots avståndet från hans familj och bekanta, har Jan anpassat sig väl till sitt nya liv. Hans arbetsdagar är fyllda med oljebyten, bromsreparationer och ibland även mer komplexa motorproblem.

Jan är inte bara känd för sin tekniska skicklighet, utan också för sitt stora hjärta. Han är alltid redo att hjälpa sina kunder och kollegor, oavsett om det handlar om att lösa ett svårt mekaniskt problem eller bara ge råd om bilunderhåll. Hans vänliga natur och vilja att hjälpa andra har gjort honom till en omtyckt figur på verkstaden.

Trots sitt hektiska schema tar Jan sig alltid tid att fira viktiga händelser. Med sin 23-årsdag runt hörnet planerar han redan en fest med sina vänner. Trots att han ser fram emot firandet, är han också ivrig att fortsätta sitt arbete och utveckla sina färdigheter som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att sträva efter högsta möjliga rollspelsnivå (RP) kan jag bidra till att göra servern till en mer underhållande plats för mig själv och andra spelare på Unive. Min omfattande erfarenhet, som inkluderar spel på flera engelska servrar som Empire Rp, ger mig en solid grund att bygga på.

Mitt bidrag kommer inte bara att vara att skapa engagerande scenarier som båda parter finner roliga, utan också att upprätthålla en hög RP-nivå. På detta sätt kan jag bidra till att förbättra serverns övergripande spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte bara om att vinna, utan också om att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla inblandade. Detta gäller både för de kriminella och poliserna. Genom att sträva efter att göra situationen mer underhållande för båda parter, inte bara för en, kan vi höja nivån på rollspel (RP). På detta sätt blir RP mer realistiskt och engagerande för alla.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade servern för mig, och jag var ivrig att prova den. När jag väl gjorde det, fann jag det otroligt roligt. Med min tidigare erfarenhet från att ha spelat på flera engelska servrar, som Empire Rp, ser jag fram emot att bidra till serverns RP-nivå och skapa roliga scenarier för alla spelare. Jag tror att jag kan göra servern till en ännu bättre plats för alla som spelar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka