Nekad Tbzz1 | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tbzz1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431472771/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Flink

Vad är ditt discord namn? Tbzz1#4581

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Mitt namn på servern är Kenny Karlsson är 22 år. Kenny är en väldigt Hjälpsam,trevlig,snäll person som ofta sätter andra före sig själv. Kenny vill utvecklas som person och gärna få ett jobb inom mekaniker eller försäljar yrket jobb. Han är arbetsvillig och är öppen att jobba med vad som helst för att kunna utvecklas. Kenny blev adopterad från Abu-Dhabi i tidig spädbarns ålder och Hans adoptiv föräldrar tog hand om han och gav han en bra uppväxt. men nu när han är vuxen behöver han skapa ett liv som han försörja sig själv på och sina framtida familj. Kennys intressen är bilar och motorer något han lägger mycket tid på under sin fritid. Han gillar även att vara med sina vänner och att upptäcka sin nya stad han flyttat till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag vill bli whitlistad är för att jag har erfarenhet om rp då jag vart med i några servrar som storkommunen, Insidan rp osv... jag tycker det är extremt kul med rp och därför är jag är en trogen whitelist spelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar vara en rolig server som är under utveckling

Hur hittade du Unive? En kompis tipsa mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få roliga och långa senarium och även verkliga. utveckla mig själv och servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla mig själv och servern och ha extremt kul med alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka