Nekad Tazoh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tazoh

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
93
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206281254/

Ditt Hex-ID: 11000014a44b026 (Hex)

Vad är din discord tagg? Tazoh#8017

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Morre banna mig för Fearrp och att jag ej rpade på 12 timmars regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av ett gäng och då så dumpar dom mig och sticker där ifrån sen går jag och äter middag. När jag kommer tillbaka så lämnade jag och gick på toa sen när jag kom tillbaka så skriver en kompis till mig och säger till mig att han behöver ha tillbaka saken jag låna av han så jag går ig tar en gäng bil och åker till han men på vägen ditt så kommer gänget vi har krig med och kör efter mig jag kör en till vår allians och väntar efter ungefär 10 minuter så åker jag ut för att åka till han men så kommer dom i 400 och pittar mig så jag flyger och då riktar en på mig och då slår jag han och tar hans bil och åker iväg och sen blir jag skjuten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban av morre. Jag tycker jag förtjänar denna ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger perma. första bannen var när jag var icke medlem när jag skicka en onödig report. Andra bannen var staff diss. Trejde var när jag fick ban i 15 dagar för clogg och fick perma ban då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde säga nej till min kompis och sagt att han får vänta 12 timmar så hade jag slippit allt detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av denna ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka