- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Rejmon
Ditt discordnamn: hman#5304
Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff?
Jo men jag vill bli staff eftersom jag verkligen vill bidra med mer till unive jag vill även hjälpa alla spelare samt unive framåt, genom att göra mitt bästa som staff, Jag ser att unives staff team utvecklas hela tiden samt unive, Det hade varit en stor ära att få vara en del av Unives Staff team, Jag är också väldigt erfaren samt aktiv Inom många områden, Och jag kommer verkligen att satsa mycket tid och arbete på detta, Jag ser även framemot att samarbeta med andra i staff teamet,
Jag kommer att vara så aktiv som möjligt och hjälpa samt besvara på alla medlemmars frågor och problem och göra mitt bästa för att hjälpa alla, Jag kommer även vara aktiv Ingame och inte rpa alls, Kommer att vara en god staff och alltid titta framåt, Jag vill hjälpa servern med att få bort folk som inte är här för att skapa scenarion och ha kul utan att dom bara är här för att lalla, Kommer sitta och kolla forumet konstant men även sitta och specca mycket och försöka förbättra allt,. Kommer verkligen att ta vara på staff rollen och göra ett bra jobb, Kommer även ta åt mig av klagomål som jag får och försöka förbättra mig.
Lite OFF TOPIC PHILIP320
//Jag har havt svåra perioder på unive innan, har varit bannad innan och det vill jag vara öppen och ärlig med men jag har även sagt till mig själv att förbättring och lojalitet krävs och det har jag hållt mig till kommer alltid vad som än händer stå på din och unives sida, ber om ursäkt för mina misstag men som sagt var ny och dum, Men nu är jag väldigt mogen av mig och vet vad som krävs ångrar faktiskt vartenda misstag som jag begått på unive men som sagt du har mitt ord att jag lovar att vara lika lojal och god medlem som jag har varit nu ett tag//
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
minst 8 timmar om dagen
Måndag 15:00 till 00:00
Tisdag 15:00 till 23:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 00:00+
Under lov
Måndag T helgen 10:00 till 03:00
Själv klart med pauser men är alltid aktiv under dom tiderna ska göra mitt bästa
Hur länge har du spelat på Unive?
startade någonstans vid 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag jag har väldigt mycket erfaren heter inom staff kommandon och jag vet hur en staff ska utföra sitt arbete och vad som krävs för att vara en god staff.
revive (id)= du revvar en person
tpm= teleport marker du sätter ut gps på kartan sen så kan du göra commandet /tpm så telepoteras du dit
bring (id)= man drar en person till sig tex bring 16 så kommer den personen med det id nummer att bringas till dig
noclip= man kan kolla på personer och dom ser inte dig för att se om nån gör några regelbrott.
spec= din noclip position försvinner inte från en person detta underlättar om du skulle specca en bil som kör i 250kmh liksom
sv= servervakts chatten
sc= staff chatten
who (id)= du kollar personens roller ingame så man inte behöver kolla i dc.
skin (id)= du ger personen skin som de kallar så personen kan göra om sin karaktär som man kan göra när man gör sin karaktär tex.
ped (id)= du ger personen pedmeny
addkey sen nyckel namn= du spawnar in nycklar.
freez (id)= du stunnar en person så den inte kan röra sig.
unfreez (id)= man tar bort så personen kan röra sig efter man freeza dom
givemoney (id)= du ger en person pengar.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kommer att ta det som behövs kommer göra mitt bästa oavsett'
Ditt discordnamn: hman#5304
Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff?
Jo men jag vill bli staff eftersom jag verkligen vill bidra med mer till unive jag vill även hjälpa alla spelare samt unive framåt, genom att göra mitt bästa som staff, Jag ser att unives staff team utvecklas hela tiden samt unive, Det hade varit en stor ära att få vara en del av Unives Staff team, Jag är också väldigt erfaren samt aktiv Inom många områden, Och jag kommer verkligen att satsa mycket tid och arbete på detta, Jag ser även framemot att samarbeta med andra i staff teamet,
Jag kommer att vara så aktiv som möjligt och hjälpa samt besvara på alla medlemmars frågor och problem och göra mitt bästa för att hjälpa alla, Jag kommer även vara aktiv Ingame och inte rpa alls, Kommer att vara en god staff och alltid titta framåt, Jag vill hjälpa servern med att få bort folk som inte är här för att skapa scenarion och ha kul utan att dom bara är här för att lalla, Kommer sitta och kolla forumet konstant men även sitta och specca mycket och försöka förbättra allt,. Kommer verkligen att ta vara på staff rollen och göra ett bra jobb, Kommer även ta åt mig av klagomål som jag får och försöka förbättra mig.
Lite OFF TOPIC PHILIP320
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
minst 8 timmar om dagen
Måndag 15:00 till 00:00
Tisdag 15:00 till 23:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:00
Fredag 15:00 till 00:00+
Under lov
Måndag T helgen 10:00 till 03:00
Själv klart med pauser men är alltid aktiv under dom tiderna ska göra mitt bästa
Hur länge har du spelat på Unive?
startade någonstans vid 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff?
Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag jag har väldigt mycket erfaren heter inom staff kommandon och jag vet hur en staff ska utföra sitt arbete och vad som krävs för att vara en god staff.
revive (id)= du revvar en person
tpm= teleport marker du sätter ut gps på kartan sen så kan du göra commandet /tpm så telepoteras du dit
bring (id)= man drar en person till sig tex bring 16 så kommer den personen med det id nummer att bringas till dig
noclip= man kan kolla på personer och dom ser inte dig för att se om nån gör några regelbrott.
spec= din noclip position försvinner inte från en person detta underlättar om du skulle specca en bil som kör i 250kmh liksom
sv= servervakts chatten
sc= staff chatten
who (id)= du kollar personens roller ingame så man inte behöver kolla i dc.
skin (id)= du ger personen skin som de kallar så personen kan göra om sin karaktär som man kan göra när man gör sin karaktär tex.
ped (id)= du ger personen pedmeny
addkey sen nyckel namn= du spawnar in nycklar.
freez (id)= du stunnar en person så den inte kan röra sig.
unfreez (id)= man tar bort så personen kan röra sig efter man freeza dom
givemoney (id)= du ger en person pengar.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kommer att ta det som behövs kommer göra mitt bästa oavsett'
Senast ändrad: