Accepterad Taze | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Taze#0059

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Jens Karlsson han är 34 år gammal, och kommer från Estland. Han flyttade till Gotland när han var 12 år gammal. Hans föräldrar var rika. Men Jens hade väldigt stränga regler TE.X att han inte fick vara med fattiga personen för de gör så hans föräldrar ser fattiga ut enligt hans föräldrar. Men han lekte med dom i alla fall. Men det gjorde hans föräldrar rasande och dom flyttade honom till ett foster hem där han bodde tills han blev 17 och fick tillåtelse att köpa eget. Hans foster föräldrar var jätte snälla och ville hjälpa Jens. Men han ville tillbaka men hans foster föräldrar hindrade honom så han inte skulle bli mer sårad. Men hans foster pappa ägde ett företag vid namn ''Parkerings säkerhet''. Där dom hade koll på att folk parkerade som dom skulle och inte ställde sig mitt i vägen. Och Jens ville bli som sin foster pappa, men han dog när han fyllde 16 år så han blev väldigt ledsen samt hans foster mamma som älskade honom så mycket. Hans företag gick i konkurs eftersom att ingen tog hand om de. Men när han fyllde 18 så fick en ett brev från posten där hans biologiska föräldrar hade skickat ett brev och där på stog det ''Hejsan våran älskade son vi vet att du antagligen hatar oss just nu men vi vill bara medela dog om att vi vill att du kommer tillbaka till Estland med oss.'' Men Jens brydde sig inte han ville bli som sin foster pappa så Jens började jobba inom Qpark och han älskade jobbet och sina kolegor som han åkte med varje dag utom på helger då han åkte själv och tänkte på sin foster pappa. Men nu är han 34 år gammal och har bestämt sig för att ta nya tag på livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive nu eftersom att de har fixat all ekomeni på servern och de nya systemet får mig lite intresserad på nytt rp.
Och jag kommer nog bidra med Lagligt jobb då jag kommer sträva efter Qpark eller ett lagnings jobb där jag kommer försöka öka min och andras RP upplevelser så alla kan ha roligt och rpa på en högg nivå.

Jag kommer även bidra med de bästa rpt jag har och erbjuda!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion i lagligt sammanhang. Hög rp nivå, Mycket skratt och roliga scenarion då vi håller oss på en hög rp nivå. Och antagligen Qpark jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är typ att man ska kunna ha roligt även om du vinner eller förlorar ett scenario, för mig så kan man ej vinna eller förlora ett scenario efter som att allt i rp är en början på nåt nytt.

Hur hittade du Unive? Har varit medvetande om unive sedan nåt år tillbaka men om jag tänker rätt så var de nog mina kompisar som berättade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka