Inaktuell Taze | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Taze#0059

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker själv att jag borde bli staff för att jag är aktiv mycket och har ett intresse för detta arbete på servern då jag skulle se mig själv bra som en Staff. Jag kan även ta hårda beslut och kan ta kritik och jag är en driven person som ser en framtid på unive med en utvecklad rp hos kriminella, Vanliga medborgare, Och poliser. Jag vill kunna visa att vi staffs kan stoppa all detta lall och alla problem spelare på servern. Jag kan även ta support ärenden lugn och bra och lyssna på alla som vill ha min hjälp. Och om jag skulle märka att dem börjar skrika eller börja prata emot varandra med onödiga ord så kommer jag ta en för en lugnt och satsat och göra des åtgärder som behöver tas.
Jag vill även bli staff för att jag vill att alla på servern ska få den bästa upplevelsen på sina scenarion som möjligt, Satt dem flesta vill fortsätta med sin rp här på unive och även tipsa sina komisar om servern så vi blir ett större.

Jag vill bli ''Rp ansvarig för att jag vill vara med och utveckla rpn på unive, så alla som rpar på servern ska kunna få uppleva en bra rp nivå där alla håller sig till Reglerna på unive. Jag vill hjälpa till att få folk att lära sig reglerna och hålla den bästa rp nivån dem kan.

Jag vill även börja som kriminell ansvarig för att kunna vara med och utveckla den kriminella rpn försöka hjälpa till att få den sociala rpn tillbaka och att kunna utveckla rpn mer än innan.

Och mina mål som staff är att bli nån som alla vet vem det är och är en bra staff som vet vad den ska göra. Absolut de kommer komma kritik hit och dit men de får man bara ta lärdom av och försöka förbättra sig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv så länge jag är inne på datorn så på helger är jag inne så länge de behövs. Om jag märker att de inte är nån staff online inne på servern runt klockan 8-10 på morgonen så drar jag såklart in och jag stannar förmoderligen hela dagen om jag inte har några andra planer för mig. På vardagar så slutar jag 15:30 kommer hem 17:00 Så sitter jag uppe till ungefär runt 23-01 berors på hur många staffs och rpare de är inne på servern. Känner jag det behövs fler staffs in på servern vid dem tiderna och jag ser att vissa sitter inne och kör andra spel så är jag inte rädd för att be dem komma in och hjäpa.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan april blev jag 100% bara unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan då jag lärt mig det mesta inom alla områden och kommands.
Vet även hur man kollar logs

/Toggleid 'så du kan se deras ID.'
/noclip 'Så du kan vara onsynlig och flyga runt för att TE.X speca ett scenario eller för att hålla koll på ett stort ställe.
/m 'När du TEX ska skriva ett privat medelande.'
/kick (id) (anledning) 'Man kickar en person som har begått TEX ett regel brott som inte är super alvarligt.'
/v (bilen)'När du ska spawna in en bil TEX om bärgaren tog en rånares bil under scenario så kan vi hjälpa igenom att spawna in en lika dan så inte scenariot förstörs.
/skin (ID) 'När du ska ge någon skin meny'
/SV (TEXT) 'När du ska skriva ut ett medelande till alla Servervakter eller om du vill fråga nånting.
/OOC (TEXT) 'När du ska skicka ut ett medelanade till alla som är inne på servern'
/clearinventory (ID) 'När du ska rensa någons inventory om det är TEX en icke medlem som har en pistol/kniv'
/addkey (namn på nyckeln) 'Om du ska ta in en nyckel till TEX ett jobb.'
/sqlban (id) (tid) (anledning) Du bannar personen med en tid som du själv kan bestämma.'
/sqlunban (hexid) 'Du unbannar personen.'
/setjob (id) (jobb) 'Om du TEX ska ge en ny chef jobbet.'
/giveitem (id) 'Du ger personen ett föremål.'
/spec (id) Du specar personen med det id'
/sqlbanhistory (steamnamn) Du kan se deras tidigare bans.'
/dv) 'du tar bort bilar.
/freeze (id) Du stannar spelaren.
/unfreeze (id) du släpper fri spelaren.
/tpm (ID) Du tar dig till din check point
/revive (id) du respawnar en död person.
/bring (id) du drar personen till dig.
/goto (ID) Man går till personen helst i noclip.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka