Accepterad Taze | Ansökan till Servervakt [Albzz, Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Taze#0059

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar- Varknar går till bussen, sen jag går i skolan till 15:30 hemma till 17:??. Sen jag tar en macka och lite oboj sen jag går in på min dator checkar läget liksom sedan loggar jag in på unive och chillar galet.

Helger- Sover vaknar käkar frulle sen så spelar jag lite unive i typ 2-3 timmar eller nåt beroende på vad jag hamnnar i för scenario. och sen hittar på nåt och sedan mot kvällen å gibbar jag unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Juli

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1021837008278126662/1022557399221031013/unknown.png Senaste gången jaf vart banna tror jag var i februari

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag kommer att vara aktiv ingame och se till så ingen bryter mot reglerna som man ska göra som servervakt. Jag kommer även vara väldigt aktiv som servervakt, och kunna finnas där om någonting skulle hända. Kommer aldrig abuse mina perms TE.X Revive mig själv eller kicka nån i onödan jag kommer alltid ha en andledning till vad jag gör. Jag skulle även använda Medal på varje kick/ban ifall om dom nekar så har jag bevis. Jag skulle även ta mitt servervakt jobb väldigt seriöst, eftersom att det är igentligen en väldigt stor uppgift.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag tycker det är roligt samtidigt som jag ser det som ett jobb som ska göras för att få servern till en bättre plats. Och jag vill göra så folk följer reglerna och att de blir en bra RP miljö, JAg vill även bli servervakt för jag vill se det som en början på nånting nytt, som kanske är en början på te.x helper om jag i framtiden skulle vilja de så är detta ett bra första alternativ, och jag gillar att vara servervakt för de är en uppgift som jag skulle ta seriös och inte missbruka.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex om du är krim och hamnar i skott scenario så andvänder du dig av /id så du kan se dem igenom väggarna.
Eller att du tex kickar folk för ett vinnande syfte i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka