Inaktuell Tazcer | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tazcer

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Tazcer#8887

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har rpat här på unive länge och känner nu att jag vill ta ett ytterligare steg och hjälpa till ännu mer. Jag ser det som en bra uppgift och en värdig sådan då man har ett stort ansvar där man gör mycket skillnad. Jag är också en person som gillar göra skillnad och förbättra samhället, och i detta fallet unive-samhället. Sedan så vet jag och har märkt att visa medlemmar inte har den bästa rpn, då vill jag vara med och göra en bra skillnad så det är en perfekt rp och de lär sig bra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en trevlig person men också kompetent. Jag är snabb på att svara och väldigt aktiv, jag gillar även att ta ansvar och jag är en driven person. Jag kommer även lägga ner mycket tid på intervjuer och få in spelare på servern, men inte vilka som helst utan folk med bra rp såklart, och om de inte har vill jag gärna hjälpa de och lära de så vi får det bra på unive. Jag kommer ge råd och feedback till våra blivande medlemmar men också de medlemmar som vi har. Jag kommer vara en positiv förebild och lära ut bra men även ge konstruktiv feedback för att få alla till att vara på topp.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid visa respekt mot varandra oavsett vem de är och vad de kommer ifrån eller hur gamla det är. Där grundar sig egentligen allting tycker jag, respekt är det viktigaste. Man ska även vara tålmodig och öppen för förslag men även lyssna på deras röst och få de känna sig välkommen. Att hålla på att vara elak och kaxig är rent ut sagt barnsligt och hör ej hemma någon stans!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem på unive är något stort, man har då alltså blivit accepterad för att man gjort ett bra jobb. Man ska vara stolt över att vara medlem och det är någonting man förtjänar inte får. När man är accepterad som medlem ska man ha höga kunskaper inom rp och inom unive. Det ska även vara något man använder med respekt om man är medlem och man får då förtroende av folket på unive att ut och rpa på sitt bästa och på ett bra sätt. Så skulle jag vilja påverka betydelsen för att vara medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara mogna, respektera folk. Kunna reglerna, göra scenarion roligt för båda parter. En seriös karaktär ska de ha och de ska ha en hög rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett mycket stort. Det är vi som då tar in folk och vissa kanske inte rpat tidigare, då ska vi lära de på bästa sätt och ge de en bra utbildning så de kan lära sig snabbt tycker jag men också så de är bra för servern. Vi ska se till att alla medlemmar sköter sig som är på servern och att allas rp nivå blir bättre.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån - Fre (lov) 12.00 - 02.00 såklart pauser vid träning och liknande men minst 5-6 timmar per dag Lör - Sön 11.00 - 02.00 Veckodagar med skola: Mån - Fre 15.30 - 22.30 (varierar pga skolschema)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej utan jag ser framemot att få feedback på denna ansökan och om ni vill jag ska förbättra något så är jag öppen för utveckling och förbättring, är de så att jag gjorde bra ifrån mig och ni vill ha mig vidare är det en stor ära och det visar jag uppskattning för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka