Nekad Tays100 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tays100

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad är ditt discord namn? Tays100

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Mahmod Karlson föddes i den lilla svenska byn Svanvik som son till Karl, en svensk bonde, och Layla, hans mamma som är en kvinna från Mellanöstern. Deras kärlekshistoria förde Layla till Sverige, där Mahmod växte upp i ett hem präglat av både svensk och arabisk kultur.

Mahmod visade tidigt talang för snickeri, något han lärde sig av sin far, och blev snart byns mest uppskattade hantverkare. Samtidigt utvecklade han en passion för musik, inspirerad av sin mor, och lärde sig spela oud, ett traditionellt arabiskt stränginstrument.

Med sin unika bakgrund fungerade Mahmod som en bro mellan olika kulturer. Hans vänliga och öppna sätt gjorde honom till en omtyckt person i byn, och hans liv blev en symbol för hur mångfald kan berika ett samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre och roligare rp nivå. Kommer även inte spela för att vinna och ibland så blir det roligare om man förlorar. Kommer även att jobba ett local jobb och göra det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att man själv ska vinna. Utan också sträva för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRP: När någon tex har en vapen mot dig då måste du värna för ditt liv och tänka på att försöka överleva istället för att försöka springa iväg. COMBAT LOGGING: När du lämnar servern för att försöka att undvika ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har roll spelat på 6 andra servers under en 3 års period, och har 1000 timmar + på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt...

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Anledning: Inte tagit intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka