Antagen taxi3765 | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi AB] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilken chefs-position ansöker du till? taxi

Vad heter du i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt användarnamn på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2022 nångång.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är f.d taxi chef samt varit chef över många yrken som ger mig mer erfarenheter som ja kan använda.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag tänkte fixa så att aktivitet på Taxi bolaget ökar då jag bara ser icke-medlemmar som är aktiva just nu, jag ser mycket brist på att anställda faktiskt jobbar och det är ett stort problem varför ingen vill jobba på taxi firman. Samt så vill ingen "åka taxi" och jag vet inte varför, men jag ska försöka fixa anställda samt aktiviteten inom anställda samt höra om det går bättre får vi dela ut bonusar då det kan uppmärksamma folk och göra så de jobbar mer, och då blir det roligare för alla! Samt så tänkte jag nog fixa några events som visar upp Taxi firman och kanske lockar till sig anställda, och det vore bra då det är en stor bristande på aktiviteten. Men jag tänkte också höra om nya bilar kanske så folk skulle kunna få mer möjligheter att testa samt känna sig bekväma i nya bilar, samt skulle jag vilja höra andras ideer vad kan utvecklas. Jag känner också att vi har haft samma byggnad i flera år, och jag tänkte ifall man kunde flytta den lite närmare centrum då jag känner att folk inte orkar samt vet inte vars taxi firman ligger, och det gör att det blir mindre anställda och det vill ju ingen ha. Men jag kan också försöka hitta en bra byggnad samt försöka hitta mer ideer som gör att vi får mer anställda. Men jag tänkte också kanske fixa så att mer folk åker taxi genom att "bilarna går sönder tillkalla meko sedan taxifirman" då det känns lite ologiskt att åka i falcks bil påväg tillbaka. Men jag tänkte också fixa lite mer scripts te.x varje kilometer så kostar det "50kr" och det gör att vi får veta mer exakt hur mycket det kostar. Men jag tänkte också fixa så att vi kan hålla "giveaways" också till anställda där jag lottar ut te.x bilar och ger dem ifall de jobbat på bra. Och då tänker jag att jag kan hitta flertals som vill jobba, jag vet också hur man lockar till sig anställda.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har mycket tid, jag vet hur man delar upp MA arbetet med Chef jobben.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Gripen Taxi AB.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka