Antagen taxi3765 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: taxi3765

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? För jag är en bra kamrat som alltid är redo att hjälpa till. Jag är jobbar hårt och speccar mycket just nu som MA. Jag vet hur man tar hand om ärenden då jag är f.d staff också. Jag är erfaren om hur allting fungerar och hur man kan göra saker som ger mig också mer erfarenheter. Jag ska också bli för att jag är engagerad att hjälpa unive på bra sätt och få in nya spelare. Men jag är väldigt aktiv och engagerad för utveckling inom servern och få bort problemspelarna. Jag är också bra på att kommunicera med folk så det blir bara positivt för alla, samt så är jag en väldigt enkelt person att kontakta som gör det enklare för många andra. Jag är också MA just nu som ger mig mer erfarenheter också. Men jag ska också bli för att jag är bra på mitt jobb och så är jag väldigt duktig att lösa saker, te.x 2 spelare bråkar så kan jag lösa det samt försöka hjälp att de inte händer igen!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn fungerar dåligt just nu verkar alla göra shoot n loot. Samt många fuskare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca mycket mer då det är bristfälligt om bara 4 utav 20 staffs speccar när det är 300 spelare inne. Vi ska jobba tillsammans och försöka hitta dem och skicka dem bort dem så de inte får stanna kvar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar ärenden seriöst och så hjälper man spelare så de kanske lär sig något nytt. Det är väldigt viktigt så unive blir en bra förebild för alla och så visar man upp till nya spelare så det kanske är framtida nya staffs!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar ganska mycket så jag kan specca mycket, men jag under skoltid samt sommarlovet har varit borta men nu ska jag mestadels spela och gymma. så spelar typ 6h minst per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år som medlem och icke medlem 4 år ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit MA samt är MA, jag har varit Helper förut också!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är förberedd att jobba inom alla dessa områden, om ni har frågor kontakta i pm! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka