Ej Antagen Taxi | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sjukvårdare

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Hur gammal är du? 15år

Hur länge har du spelat på Unive? 3år + 2 år + som medlem

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först av allt så tänkte jag fixa upp aktiviteten och arbetarnas aktivitet då jag jobbar just nu där och jag märker att många inte jobbar men ändå har rollen. Under mina första vecka märkte jag att bara jag och chefen on 2 till jobbade och minst 25 pers är anställda, Och detta måste fort ändras så dom inte får gratis lön medans vi jobbar för den. Samt så kommer jag fixa rpn då jag märkte vissa ger en sjukvård utan att göra scenario. Och jag vill gärna fixa utbildningarna så vi håller dom mer och mer proffisionella så alla får tillgång till rätt utbildning. Jag vill också fixa intervju frågorna så det finns speciella intervju frågor för att bli P-A så att det kan underlättna chefens och btr.chefens jobb. Samt så kommer jag fixa upp regler tex "gör scenario när du ska vårda någon annars kommer du få en tjänste varning". Och jag kommer fixa mer medecin så att folk kan köpa medecin och hjälpa till lite Tex Ont i huvet så tar man alvedon.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu är jag P-A i sjukvårdern för jag tog en super bra intervju och jag är skit aktiv men jag har varit borta. Jag har f.d varit sjukvårdare 2x gånger också men det va länge sen. Och jag har varit chef på många andra yrken som gör mig mer erfaren att jobba som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-10 timmar om dagen om jag inte är bortrest men nu skulle vi vara hemma tills skolan började så inget att oroa sig om.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka