Inaktuell Taxi | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,089
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: taxi3765

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff eftersom att jag är väldigt professionell inom att arbeta. Jag har en bra arbets takt och jag jobbar mycket. Jag är ma för tillfäligt men får mycket beröm eftersom att jag arbetar så bra. Jag är en tålig man som också hjälper folk hela tiden. Varje gång nån behöver hjälp så brukar jag alltid att ta så snabbt jag kan och hjälpa. Jag gillar att hjälpa folk samt ifall någon tex behöver hjälp i donation så kan jag hjälpa så snabbt jag kan. Jag har bra tålamod och jag är alltid positiv. Ifall jag är osäker på något så brukar jag alltid fråga så det blir rätt. Och jag jobbar tills ingen behöver hjälp. Jag vet vad som är rätt och fel och jag vågar ta beslut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu så tycker jag det är mycket Powergaming och låg rp. Jag brukar specca eller så rpa så ser jag alltid någon som kommer och tex börjar slåss. Sen att folk kör offroad med en rally bil och sånna bilar. Jag tycker också att folk har brist på social rp eftersom dom vill skjuta mycket tex i gäng.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ifall vi börjar uppmärksamma oss mer på ställen där ingen brukar va. Vi kan börja va där oftare vid regelbrotten samt att vi börjar ta återgärder. Jag har sett att vissa inte typ vågar ta återgärder och sen dom måste tänka regelbrott är fel och det blir man straffad för. Vissa han inget strafftänk så då börjar dom bryta regler och det måste vi övervaka banna osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ifall man tex hjälper någon och dom har tålamod. Då är man bra för rollen och ifall man hjälper alla som behöver hjälp. Ifall tex jag blir helper ska jag alltid tänka att jag ska hjälpa folk och alltid ta tex don ifall jag blir don ansv. Men jag ska alltid hålla koll på vad som behövs utvecklas och återgärda. Man ska kunna ta egna beslut och veta rätt och fel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag:14:50 - 20:30
Tisdag:14:50-20:30
Onsdag:14:50-20:30
Torsdag:14:50-20:30
Fredag:14:50-23:30
Lördag:07:00-01:00 på natten.
Söndag:08:30-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började i 2022 på discorden annars körde jag i 2021 juni som ickemedlem. Har bevis

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag är Medlemskaps-ansvarig samt så har jag varit servervakt ett bra tag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Jag kommer alltid göra mitt bästa på alla områden!

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka