Inaktuell Taxi | Ansökan till Staff (Frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: golfhq/taxi3765

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är arbetsdriven och jag har varit staff förut och jag har varit MA. Jag har tyvärr 24 bans men jag tror några är ogiltiga då jag har blivit unbannad på typ varje ban nästan. Och jag är en väldigt bra arbetskollega som jobbar gärna med andra staffs. Jag har varit super aktiv och jag har mycket tid för allting nästan förutom på lediga dagarna men typ nu men på nyår kanske också. Och sen så är jag en beslutsam person som enkelt kan ta beslut. Problemspelare är ju problemspelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså typ allting funkar på servern men ibland är det ju med rpn för att folk har fortfarande inte läst reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska jobba tillsammans och ta olika uppdrag som kan göra att vi kan hjälpa dom och säga "LÄS REGLERNA" som då leder till att dom läser dem och inte gör om misstaget.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar ansvar för det man gör och inte ljuger för folk. Och sen så ska man vara ganska seriös men inte bara lalla runt. Och visa respekt åt alla fastän om det är en problemspelare så ska du visa respekt. Och det är viktigt att visa det för annars tror spelarna att man inte är pålitlig och inte heller våga säga något för då blir man bannad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har typ inget annat att göra då det är vinter och jag kör inte skoter hela dagarna. Men jag ska se till så jag inte har något planerat.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år som medlem och icke medlem 4 år ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit RP-ansvarig och JOBB-Ansvarig samt Medlemskaps ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba varsom helst tack! tack för ni läste denna text.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka