Accepterad Taxi | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Vad är ditt Hex:ID Jag vet ej men kolla mitt ped nummer där står det.

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Först så har jag skola till 14:50 sen spelar jag till 19 eller 20:00 sen så går ja ut me vänner till 22:00 sen spela ibland 23:00 till 00:00 sen samma rutin varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet it hur man ta kort och sånt men tror 23 som max men har nyss varit ma och sånt. Och det var för mer än 3 Månader sen. jag har utvecklats så mycket och jag har varit servervakt super länge förut och varit en trogen spelare som aldrig blivit perma bannad eller blacklistad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska underlättna staffsen jobb och slippa göra så att dom måste vara på varje scenario som folk gör, Då finns servervakter att se till så personerna i scenariot sköter sig och gör det utförligt och sen ibland kan servervakter också hjälpa folk tex en ickemedlem som behöver hjälp med kläderna så kan vi skjutsa han till en kläd affär. Servervakter ska vara en bra förebild för servern så att den går frammåt och inte bakåt för att då kommer servern börja gå ner för att folk abusar sv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att när jag gör scenarion brukar många "anhängare" följa efter mig som ofta vill göra något, många brukar ofta göra regelbrott och då måste jag hoppa support medans ifall jag var servervakt så skulle jag bara kunna behöva banna dom och klippa så att vi kan underlättna stress och staffsens tid. Jag själv är en väldigt positiv person som alltid gör roliga scenarion för alla och då kan jag alltid göra det roligare genom att ta bort problemspelarna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du ser din kompis tjafsa mot nån så bannar du bara den andra och inte din kompis för att ni "känner" varandra och abuse, Du dör i skottscenario och senare tycker du Nu ska jag revva och då revvar du efter och då blir det grov sv abuse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka