Accepterad Tawagin_Mo_Akong_Tatay | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? tawagin_mo_akong_tatay

Ange ditt födelsedatum 5 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag förutom om jag är iväg. Ungefär 4 timmar varje dag. och sen på helgen kanske 7 timmar per dag på fredag till söndag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem nu på unive i en månad men har varit sv och medlem tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1001246317873471549/1172207748776206448/image.png?ex=655f7a89&is=654d0589&hm=eb7a7f54c602ba0059cd99783473a50376a2e9652fde4c659d71b0304efdde90&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakts uppgift är att hålla koll om det sker regelbrott samtidigt som man rpar( till exempel: man är på piren med sina vänner sen kommer det en bil som vdmar många då kan man sätta på toggleid ta id på personen och sen svbanna personen. Och när man är en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ låta de personerna visa sig själva när de gör regelbrott så kan man ta åtgäder på personen. En servervakt har även ett stort ansvar på servern eftersom de även kommer att hjälpa till med staffsen arbete lite.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill hjälpa till på servern då jag ser väldigt mycket regelbrott som sker och staffsen är inte alltid de snabbaste i help och då vill jag kunna ta åtgäder själv. Jag har varit sv innan och jag tyckte det kändes bra att hjälpa till och ta åtgäder. Jag vill även bli servervakt för att då kan jag rpa samtidigt som jag kan ta åtgäder på folk som inte kan bete sig.
Sen kan jag även alla servervakt commands eftersom jag redan har varit sv innan

Sv: commands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id vilket är bra istället för att id peaka om man ska kicka/banna någon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som är närma man kan även skriva mer än dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lägga till att mna kan skicka ut i ban bevis och få bannen att bli förlängd)
/revive - man revivar sig själ elelr kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt är när man till exempel använder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig själv efter man dött det är ett simpelt exempel finns även många fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka