Inaktuell Tawagin_Mo_Akong_Tatay | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? tawagin_mo_akong_tatay#6969

Ange ditt födelsedatum 5 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för att jag har tröttnat lite på att rpa men vill samtidigt hjälpa servern från min sida och då tänker jag att jag kan hjälpa med att få in nya och stabila medlemmar med en bra rp nivå. Jag tycker även det verkar vara kul att vara MA eftersom man får prata med personer och lära sig känna nya personer. Jag vill även bli MA för att jag har haft många vänner som har varit MA och har de har rekommenderat det till mig eftersom jag är en aktiv person och är bra på att hjälpa folk. Jag vet även vad servern vill ha för sorters utav medlemmar vilket också kan vara en bra del.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA eftersom jag är aktiv och vill verkligen hjälpa till med att ta in nya medlemmar till servern. Jag är en person som är bra på att ta beslut jag vet även vad för sorts medlemmar Unive söker. Jag är även en mogen person och vill verkligen hjälpa servern med att ta in nya och vettiga medlemmar. Jag är också väldigt bra att prata med folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta nya personer med respekt och hålla en god ton mot de, Man ska inte heller vara kaxig även om man inte blir bemött med en bra ton. Om man blir bemött med en dålig ton kan man snacka med personen om varför personen har en dålig ton. Jag tycker även att första intrycket är det viktigaste i konversationer

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att om man är medlem ska man hålla en standard nivå inom rpn och inte hålla en dålig nivå, om man har medlemskaps rollen så är det som en sorts trust som man ska ta vara om för att kunna hålla en högre rp nivå än om man inte har medlemskaps rollen. Om man har medlemskaps rollen så kommer man även kunna uppnå mer mål inom rpn till exempel som att skaffa ett whitelist jobb vilket gör att man har mer ansvar att bete sig än om man inte har medlemskaps rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag ser oss en medlem är att de ska hålla sig till reglerna och att man även ska hålla en standard rp nivå och inte alls ha en kass rp nivå. Ett andra krav oss medlemmar är att de ska ha konsekvens tänk så att man inte går in på servern och gör kaos det försa man gör

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att jag ska göra ett bra jobb som att ta in vettiga medlemmar och att hålla koll så att medlemmarna sköter sig. Mitt ansvar är även att medlemmarna ska kunna följa reglerna och hålla koll så de följer reglerna. Mitt ansvar kommer även att hjälpa servern att få nya och stabila medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv jag är aktiv varje dag (inte om jag är borta eller iväg) Jag skulle vilja säga ungefär 6 timmar per dag och sen på helgerna brukar jag alltid vara lite mer aktiv än vanligt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det är bra så!

Brush visa mer aktivitet du skrev en Bump 18e det e den 29e

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka