Accepterad tavla75 | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavla75

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: tavla75

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tavla75/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joseph

Vad är ditt discord namn? tavla75#0544

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Bob Stensköld, Man, 26år

Bob har växt upp i en familj full med kärlek och uppmärksamhet.
Ända sen Bob har varit liten så har han haft ett stort intresse för Rätt och Fel, Psykologi.
Tack vare han intresse så har Bob från tidig ålder bestämt sig för att bli polis eller advokat.

Bob är en Snäll person som aldrig ser våld som en lösning han använder sitt förnuft och förhandling i jobbiga situationer. Bob blir inte ofta arg men när han väl blir arg då är det inget kul.

På fritiden gillar Bob att vara social så som att gå ut på krogen eller bara ta en fika med en kompis. Men han gillar också att vara aktiv som att gymma eller att spring i skogen. Där Bob kan få tid att tänka och slappna av. Bob spelar också gärna lag sporter som fotboll och innebandy där han alltid spelar mittfältare på grund av sin uthållighet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är seriös i mitt Rpande och jag tar det på allvar. Jag gillar att gå in i en karaktär och spela ut interaktioner och situationer, som inte skulle hända i verkligheten.

Jag har tänkt att söka mig till Polisen för att jag är intresserad av polis Rpande. Även utanför Rp är jag intresserad av Polis Yrket så skulle ta det seriöst.

Sen tycker jag om att prata med människor och binda relationer. Det är alltid kul att träffa nya människor och särskilt när man är en annan karaktär som har andra personlighetsdrag än en själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill hitta en server som är seriös och där Rpt är i fokus och inget något annat.

Hur många timmar har du på FiveM? 8 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på en lista över svenska servrar på FiveM och blev nyfiken och sökte upp servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka