Accepterad tavisbroder. | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavisbroder.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? tavisbroder.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nico Bellic, 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig,Tuff, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Just nu försöker han lista ut vad han vill göra i livet. Förmordligen kommer han leva på statsbidrag och förbli arbetslös då hans bakgrund inte är guld o gröna skogar. Han har en lista på en del kriminella gärningar som han begått. Men om så gud vill så kommer han kanske få jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god Social Rp där jag kommer inkludera alla och göra tiden då jag är inne på spelet så roligt för alla. Jag är även en erfaren rpare så jag kan hjälpa folk som är i nöd av support

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dett betyder att man inte bara ska spela för sin egen vinning, exempel vis i ett kidnappnings scenario så ska motparten ha en chans att ta sig ifrån levande istället för att bli kidnappen och sedan dödad. Det betyder även att ett scenario ska vara roligt för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot en del regler i mina dar, men jag tog en paus från Unive och på den tiden har jag mognat till mig och blivit en ny man så att säga. Reglerna jag bröt va hyfsat små som exempelvis sunt förnuft och lall.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDm, Vdm, Powergaming, F-rp, Fear rp, NLR, OOC, Halv ooc,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun därefter blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka