Accepterad tavisbroder. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tavisbroder.

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195339368/

Ditt Hex-ID: steam:1100001499dba68

Vad är din discord tagg? Tavisbroder.

Vem var det som bannade dig? Oklart

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 223159.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev olämpliga ord och meningar i chatten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev väldigt arg och fick ett utbrott, vilket resulterade i att jag skrev olämpliga saker i chatten. Det var dåligt gjort och jag ångrar mitt beteende. Som jag minns det var det jag skrev inte rasistiskt eller kränkande på något sätt, men jag förstår ändå att det var olämpligt och oacceptabelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag är fullt medveten om att jag gjorde fel. Det jag skrev i chatten var olämpligt och mitt beteende var både barnsligt och omoget. Det var inte acceptabelt. Jag ångrar det djupt och tar ansvar för mitt agerande. Det ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett tag sedan jag spelade och blev bannad, men det kan varit några händelser som rör lall och sunt förnuft. Men endast små bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha lugnat ner mig istället för att skriva direkt när jag var arg. Det hade varit bättre att ta en paus och tänka efter innan jag skrev något. Då hade allt kunnat undvikas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man måste tänka efter innan man skriver något i chatten, särskilt när man är upprörd. Jag har också insett hur viktigt det är att bete sig moget och respektera reglerna, oavsett situation.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka