Accepterad Tautvux | Ban överklagan [janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tautvux

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Tautvux

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tautvux

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TautvuxTM

Vad är din discord tagg? Tautvux#9638

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget utan bara när jag väl är inne och sedan blir kickad så står det disconectad pga Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte med kompisar som krockade och jag sedan inte regerade som att det var en krock utan bara fortsatte där av tror jag att det var Powergaming därför ber jag om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade på en kompis tills han skulle fixa sin bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag absolut som gjorde fel då jag inte reagerade som i en RP situation, jag fortsatte spela som ingenting hade hänt där av ber jag så hemskt mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit banad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att följa RP reglerna och tänka på konsekvenserna nästa gång samt att göra en RP situation av det hela som att lägga mig på marken och lossas som att jag är skadad så att det inte blir Powergaming

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, följa reglerna mycket nogranare och tänka mycket mer på att göra RP av alla situoationer samt påföljder och konsikvenser om man inte följer gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka