Nekad tattotii | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jjjjjjj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag blev bannad för att jag tog ett dumt val och bestämde mig för att skjuta någon som höll min kompis i Th jag vet att det var inte det bästa valet med alla kan göra misstag och jag erkänner att de jag har gjort var ett stort misstag och det kommer absolut inte ske igen.jag agerade hastigt, såg ett bra tillfälle och hade adrenalin så jag bara gjorde något. Jag vet att jag borde tänkt under suntförnuft och det var ett hastigt beslut. Nu har det gått ett bra tagg jag nu är jag lugnare och kommer ta rpn seriöst för att jag har blivit mer mognare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario där en person från andra parten tog min vän i TH när in vän låg ner utan att skriva /me eller liknande. Jag visste att polisen var på väg och jag behövde göra något snabbt. Som sagt hade jag adrenalin och gjorde ett hastigt beslut att skjuta personen som höll min vän i TH eftersom att han stod still och inte sa något. Det led till att jag hastigt sköt han och jag och min vän åkte därifrån snabbt. Jag gjorde ett dumt val att agera hastigt och skjuta han när han stod still med min vän i TH.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Naj det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt om det var dumt gjort av mig och jag kommer inte göra om det för att nu vet jag konskvenserna av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag borde tänka logiskt och utgå ifrån IRL och värna om min och min väns liv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt det jag borde ha gjort istället är att några gånger acceptera en förlust så det blir roligt för båda partena och min sida behöver inte alltid vinna. Jag borde utgått ifrån IRL och bara stuckit därifrån och sedan förhandlat med den personen senare under dagen vid ett bra tillfälle så det skulle bli roligt för båda partena.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska alltid tänka logisk och att jag ska inte ta snabba beslut och inte behöva vinna varje secario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka