Nekad tattotii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jjjjjjj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför jag blev bannad och det behövs att jag ljuger då jag vet även att ni vet redan. Ja som sagt så blev jag bannad för att jag döda en grabb som höll min vän i TH, dvs runt halsen, det var sista droppen för LUDDE. Jag hade inte haft det bästa RPn på de senaste tiderna och sen efter det jag gjorde så tyckte han inte att jag borde vara kvar på servern. Men iallafall, tillbaka till det scenariot som gjorde att jag blev banand. Det var ett scenario där båda partena gjorde fel, motparten sprang fram till min vän och tog han TH utan något rpande. Jag behövde agera snabbt, innan detta hade jag en skit dålig dag och kunde inte tänka rakt, det första jag gjorde var att försöka säga till han att släppa min vän så allting går bra men han ville inte rpa med mig. Därefter behövde jag agera snabbt då jag vet att polisen skulle tillkallas direkt. När han stod still så riktade jag på han i några sekunder så jag visste att skottet skulle träffa han. Jag själv har sett andra göra det och även poliser men jag vet äve

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja men tycker att det ovan beskriver det ganska bra. Men för att kortfatta det så kan jag berätta. Jag och min vän åkte runt och hade kul, plötsligt hoppade en grabb ut och började rikta på oss, han skjöt min vän och tog honom i TH utan någon ytterligare RP och detta var ganska tråkigt från hans sida. Vi tog upp händerna och värnade om våra liv. Han sprang iväg en bit med min vän i TH vilket var ganska orealistiskt, och då tog jag upp mitt vapen. Jag riktade på han och försökte rpa med han, alltså jag värnade om min väns liv också. Han valde inte och rpa med oss, hans stod still och var tyst. Jag såg ett bra tillfälle och skjöt hans snabbt och smidigt och vi drog innan polisen hann komma. Jag vet att det var ett skit dumt och hastigt beslut och jag tänkte logiskt samt spelade inte för motpartens RP. Jag fyllde år några dagar sedan och därför söker en ny chans efter runt 3 månader av att vara bannad. Jag vet även att på sistone har inte mitt RP:ande varit på topp men det har förbättrats och jag söker en ny cha

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en rätt ban. Jag hade ingen konsekvenstänkande och det var jag som gjorde fel. Nu inser jag hur dumt det var av mig, jag tänkte inte på motpartens sida och spelade för min egna vinning. Min vän skulle även kunna dött och nu märker jag vilket idiotiskt beslut jag tog och hur jag beteede mig på de senaste tiderna. Men jag söker nu en ny chans då jag har förbättrats, insett vad jag har gjort och lärt mig av det. Jag har spelat på servern i flera år och alltid haft kul. Jag har bra RP, om jag blir unbannad så kan jag bevisa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft olika typer av bans men bannerna har ökats under senaste tiden, min hjärna har inte tänkt på rätt sätt under de senaste tiden. Med skolan och allt så där. Men nu under sommaren har jag ingen stress eller annat och är alltid på bra humör. Som sagt så fyllde jag år några dagar sedan och fått mycket med pengar som jag förhoppningsvis köper krim, ped osv med. Alla bans har jag tagit lärdom av och inte gjort samma sak igen, med andra ord så har jag inte blivit bannad för samma sak flera gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt det jag borde ha gjort istället är att några gånger acceptera en förlust så det blir roligt för båda partena och min sida behöver inte alltid vinna. Jag borde utgått ifrån IRL och bara stuckit därifrån och sedan förhandlat med den personen senare under dagen vid ett bra tillfälle så det skulle bli roligt för båda partena.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid utgå ifrån IRL och tänka under suntförnuft. Alltid tänka innan jag agerar och tänka på reglerna i servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut, det förstår jag!

jag vill verkligen bli unbannad snälla kan jag få en chans till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka