Nekad tate | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tate

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021207233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? TaTe#7422

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Baba Mewaang och e Libian han är 24 år och flytt från Libyen pga kriget som pågår i Libyan. Han har blitt mobbad i hela sin skolgång och han har blivit bättre sen han flyttade till Unive och det var år 2008. Han bode i malmö tills 2008 sen flyttade han hit till Unive han har trivts i Unive valde komma hit för ett bättre liv nu mår han bättre blir mindre mobbad. Han var i dubai och gjorde så Andrew Tate Blev muslim. Livet flyter på för Baba.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag rpar som en social människa och att jag vet vad suntförnuft innebär rdm innebär vdm innebär copait innebär och det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förbättra rpn kolla vissa vdmar då klippar jag det och rapporterar till en staffs så löser problemet sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela i senariot så alla har kul och ingen tycker det blir fair rp eller felaktigt senario

Hur hittade du Unive? Av massa livestreams på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka