Inaktuell tate | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tate

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad heter du på discord? TaTe#7422

Vad är ditt hexid? steam:11000013f3caec1

Ange ditt födelsedatum 25 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det är en bra server och jag vet att när jag var icke-medlem och ansökte vet jag att jag väntade länge på att ta en intervju och jag vänta bruuh 1 h så jag vill vara så aktiv som möjligt och godkånna och neka det e fett kul att vara medlemskapsansvarig och sitter vid datorn varje dag

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är aktiv på servern varje dag och att jag kommer ta mkt intervjuer och kolla många ansökningar jag kommer neka och godkänna och jag e it en sån sin gör så att ba för man har en vän som vill spela på servern så godkänner jag it hen för dem skrivit 3 ord och jag passar in som detta yrke på servern och kommer ta intervjuer 24/7

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara Trevlig och snäll och inte störa den andra som tar intervju man ska alltså vara den mogna på det callet och du ska respektera alla du ska inte vara sån som e upptagen i spelet och sägger ja till allt å ba aa vi har mkt ja ja ja ja ja ja liksom

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Fattar inte denna fråga så bra men jag tycker det är kul och bästa servenr ångrar inte jag kom hit

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem har en bra rp nivå och att dem har skrivit en utvecklad ansökan och att dem inte e medlem på nån annan server t.ex vet när jag sitter spelar när vissa av membersen spelar på andra servrar det ska dem inte

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att veta lite om vilka jag godkänner eller ite och att dem ska gärna ha lämnat alla dcs eller it ens ha nån rp dc i discord för då kommer deras medlem dras och it vara kvar mer och att godkänna bra ansökningar t.ex långa texter it en med 5 ord typ på varje fråga

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar så kan jag bara vara uppe till 21:00 pga jag ska orka med skoldan och it vara trött Lov kan jag vara öppe hur länge jag vill så länge it nån i min famlij t.ex mamma elr pappa jobbar dagen efter oftast pappa

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka