Accepterad Tasty_chicken | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Asmeron_Tsigabu/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Tasty_chicken#8944

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Asmeron Tsigabu han är 24 år gammal när asmeron var mindre så hade han ingen pappa det vara han och hans mamma bara och asmeron började redan vid en tidig ålder började han gilla bilar och bestämde sig för att en dag så ska han antingen jobba på en bilfirma eller på ett ställe där man pimpar bilar så han kämpade hårt i skolan och gick ut med bra betyg sånär han var vuxen flyttade han hemifrån och hittade en stad som hette unive han märkte snabbt att det var många i staden men att dom mesta var snälla han började ganska snabbt skaffa nya vänner och började vara med dom ganska mycket men dom hade ett bra jobb på båtfirman och då bestämde han sig för att ansöka om att bli medlem så att han också kan skaffa bra jobb och försöka att få ett jobb som handlar om bilar men om han inte lyckas få ett sånt jobb så kommer han bara fortsätta försöka tills han får det.

jag har nytt steamkonto därför har jag lite tid på fivem annars har jag nästan 600 på mitt gammla men det blev hackat så jag vet hur man ska bete sig och hur man ska göra för jag har mer timmar än vad det står på mitt steam

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill inte att livet ska var begränsat och jag vill därför bli medlem så¨att man kan göra så mycket som möjligt och att man har bättre chans med jobb och mer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kört på servern ett tag nu och gillar den mest av dom jag testat på och därför vill jag spela på unive

Hur hittade du Unive? en vän visade mig den för länge sen och jag glömmde den då men jag såg den igen och har börjat köra på unive mycket nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha en bra rp nivå, ha många vänner, ha ett bra jobb och bara ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa många vänner, bilar och ett bra jobb och bara ha roligt samt bra rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja på en liten server som jag inte gillar så mycket för det är bättre och roligare rp på denna server och den är störst i sverige

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka