Nekad Tasty_chicken | Medlem ansökning [PatrikTheStar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mm_Oboy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad är ditt discord namn? Tasty_chicken#5246

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2013

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jerrislav Jackipiekky och han växte upp i ett stökigt samhälle en bit utanför malmö men under en tidig ålder så flyttade hans familj och hela familjen splittrades. Jerrislav blev ensam med sin bror ute på gatan vid stockholm och de hade inga pengar eller mat, jerrislav var bara 6 år gammal men hans äldre bror var 11 år och dom var bästa vänner och ville alltid hjälpa varandra så mycket dem bara kunde och under de första dagarna på gatan försökte dom tigga pengar men det fungerade inte eftersom att ingen gav dom något så efter 2 dager var dom båda väldigt hungriga och trötta men då såg dom ett företag som betalde människor under fem år för att göra plastikoperation i ansiktet och då ljög dom om att jerrislav bara var 5 så dom kunde få lite pengar och efter ungefär 6 operationer i ansiktet så började jerrislav må dåligt och hans bror märkte av att dom inte kunde fortsätta men nu hade dom tillräckligt med pengar för mat i ett tag och dom hittade ett övergivet hus att bo i. Där bodde dom i ett tag och lyckades hitta många sidehusstles för att tjäna pengar men det gick aldrig riktigt bra för dom tills han hittade staden unive och då flyttade han och hans bror hit och började söka jobb men blev nekade eftersom att dom hade inget medborgarskap och nu väntar båda bröder på svar av migrationsvärket för att kunna söka jobb på ett sjukhus så han kan förhindra att andra barn också ska få stora näsor vilket han fick av alla operationer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är en bra server som jag spelat på i ett tag och gillar servern mycket och man får mycket fler tillgångar som medlem som twitter, blocket och att skaffa bättre jobb. jag kommer även försöka göra bättre rp för servern och föra den frammåt så mer folk börjar spela här och att alla gillar unive mest av alla fivem servrar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med flera scenarion förhoppningsvis varje dag för att servern ska kunna föras frammåt så bra som möjligt och jag kommer försöka att alltid tänka på båda partner så det ska bli roligt för alla och en bra rp nivå vilket är extremt viktigt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för bara att vinna vilket man inte borde göra eftersom det blir tråkigt och det är inte vad rp borde vara

Hur hittade du Unive? min kompis sa till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka