Nekad Tasty_chicken | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mm_Oboy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Tasty_chicken#3238

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Lindström han bodde i en vanlig familj i utkanten av staden. Hans familj levde på lite pengar och det fanns sällan mat att äta på bordet. Som barn blev han även mobbad i skolan och det gjorde att han blev väldigt skygg. Marcus hade inte så många kompisar och blev deprimerad som tonåring. När han skulle sluta skolan så bestämde han sig vid 16års åldern att flytta in till landet i ett tag och ta det lungt sen flytta tillbaka för att försöka få en bättre chans att bli någon i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är en bra server som jag spelat på i ett tag och gillar servern mycket och man får mycket fler tillgångar som medlem som twitter, blocket och att skaffa bättre jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kört på servern i ett tag och tyckte det var roliga spelare, bra rp nivå och det finns så mycket mer att göra om man är medlem så jag vill ansöka igen för att få dom möjligheter tillbaka

Hur hittade du Unive? en vän visade mig den för länge sen och jag glömmde den då men jag såg den igen och har börjat köra på unive mycket nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en del av denna community. Mitt mål med rp är att skapa bra och roliga scenarion samt utgå från socialt rp och alltid utgå från logiskt tänkande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna utvecklas inom rp samt lära känna andra och att det ska bli roligt rp för alla.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka