Dubbelpost Tasty_chicken | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/real_asme/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Tasty_chicken#8944

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 25 år och gillar bilar, han tycker att det viktigaste som finns är att man ska vara lojala mot dom man är med och att man ska lita på varandra. han har stort intresse för bilar och har samlat på sig några genom åren och har drömt sen han var liten att jobba på nån bilfirma. Han växte upp i Hammarkullen men när han blev vuxen så flyttade han till staden unive, han var medborgare tidigt men migrationsvärket vill inte att han ska vara kvar i staden och nu är han inte medborgare men han vill ansöka igen och inte göra samma misstag så han kan stanna i denna stad med ett bra jobb som han inte blir av med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med att hjälpa servern och göra den bättre genom att spela så seriös rp som möjligt och ha så kul som möjligt men fortfarande ha bra RP jag har spelat på servern i några nån månad men fick indragen medlemskap för jag hade en annan discord i min profil så jag vill gärna ansöka igen så jag kan utnyttja alla möjligheter som finns på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kört på servern i ett tag och tyckte det var roliga spelare, bra rp nivå och det finns så mycket mer att göra om man är medlem så jag vill ansöka igen för att få dom möjligheter tillbaka

Hur hittade du Unive? en vän visade mig den för länge sen och jag glömmde den då men jag såg den igen och har börjat köra på unive mycket nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att uppnå en så bra rp som möjligt med roliga och spännande scenarion och att man har många vänner sen hitta ett jobb som passar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill hitta många vänner att var med och att ha en bra rp nivå i alla scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag har testat lite olika små servrar men det är inte så kul att rp:a utan så många spelare och det bevisar nog även att unive är den bättre servern om man tänker på alla nöjda spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka