Accepterad Tasty_chicken | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tasty_chicken

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Asmeron_Tsigabu/

Ditt Hex-ID: 110000149e69bc2

Vad är din discord tagg? Tasty_chicken#8944

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 1 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Rom1n. Återstår: 0 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kanske för att jag hoppade in i en vägg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en cykel som jag såg på torget sen åkte till marja-lisas och såg min vän där då skuller jag stanna och prata med han men cykeln slutade aldrig rulla eller trampa även fast jag inte rörde nån knapp så min vän sa att jag skulle hoppa av så jag testade det, då tänkte jag bara att jag kulle komma på marken och få lite ont men jag flög istället rätt in i en vägg sen efter ca 15 sek så blev jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja men han visste inte varför jag hoppade av cykeln och flög in i väggen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång förrut av erat antichet när jag blev tazrad av en polis så blev jag direkt bannad av anticheat men det var bara nån bugg som gick ut efter 20 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att försöka lite mer med att få den att stanna men det verkade inte funka så jag hoppade bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. men jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara testade saker men ska inte det nästa gång om nått händer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka