- Meddelanden
- 1,699
- Reaction score
- 1,015
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Ditt discordnamn: torpen#9992
Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Jag har länge varit sv på denna server och vill ta nästa steg inom att hjälpa server lite extra. Jag har även varit mod tidigare på Unive och känner att jag vill komma tillbaka på en ny nivå denna gång och prestera ännu bättre.
Jag skulle gärna vilja bli helper eftersom att jag tycker att det är väldigt roligt att hjälpa servern på det bästa sättet och vill utveckla rp-nivån genom att hjälpa folk smidigt och se till så att dom känner sig så trygga och så bra bemötta som möjligt. Vill även att lallandet på denna server server ska minska vilket då leder till en bättre upplevelse för alla.
Jag är en väldigt driven kille som älskar att hjälpa folk och få dom att trivas på det bästa sättet. Är även snabb på att svara folk och prioriterar dom ganska fort.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån-Fre 15:00-00:00
Lör-Sön 10:00-03:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i över ett år nu och har även varit väldigt lojal utan några perma bans eller även blacks/bans från dc.
Har du tidigare erfarenheter som staff? okej, såhär är det, jag har varit staff innan på unive och kan i princip ALLA grunder som staff, jag vet hur man jobbar efektivt med flera saker samtidigt men har även mycket erfarenheter om hur man e trevlig i t.ex support. Jag har även varit sv på unive i typ 1 år och har gjort en del beslut inom tiden. Känner även till alla commands som sv/staff.
/dv (radius) - Du tar bort fordon inom ett viss område (3 är en bra radius)
/kick (id) (anledning) - Du kickar en person
/svban (id) (anledning) - Du bannar en person (60 min)
/sv - Du skriver i SV chatten
/freeze (id) - Du fryser en person
/freeze (id) - Du gör samma kommand för att ta bort frysningen
/toggleid - Du får fram allas id nära dig
/togglename - Du får fram allas id + steamnamn nära dig
/tpm - Du teleporteras till en markerad plats på kartan
/goto (id) - Du teleporteras till personen du skrivit in
/spec (id) - Du kollar på personen du skrivit in
/specoff - Du slutar kolla på personen du skrivit in
/bring (id) - Du tar personen som du skrivit in till dig själv
/noclip - Du blir osynlig och kan specca scenarion t.ex
/sqlban (id) (tid) - Du bestämmer hur länge en person ska bli bannad
/sqlunban (hexID) - Du unbannar en person med hjälp av deras hexID
/setjob (id) (jobb) (grad) - Du ger personen som du skrivit id på ett jobb och en grad
/ped (id) - Du ger en vald person pedmeny
/skin (id) - Du ger en person skin meny
/announce - Du skriver ut ett meddelande till alla ingame i OOC chatten (t.ex "tänk på hastigheten genom stan!")
/ooc - Du skriver ut ett text i OOC chatten
/who (id) Du ser vad personen har för roller ingame, t.ex "Medlem + Kriminell"
/m (id) - Du skriver ett pm ingame till en vald person
/sc - Du skriver i staff chatten
Där är några utav alla commands som finns.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim, eftersom jag inte är lika säker inom detta område och vet att jag själv kan prestera väldigt bra inom dom andra områdena.
Ditt discordnamn: torpen#9992
Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2006
Varför ska just du bli staff? Jag har länge varit sv på denna server och vill ta nästa steg inom att hjälpa server lite extra. Jag har även varit mod tidigare på Unive och känner att jag vill komma tillbaka på en ny nivå denna gång och prestera ännu bättre.
Jag skulle gärna vilja bli helper eftersom att jag tycker att det är väldigt roligt att hjälpa servern på det bästa sättet och vill utveckla rp-nivån genom att hjälpa folk smidigt och se till så att dom känner sig så trygga och så bra bemötta som möjligt. Vill även att lallandet på denna server server ska minska vilket då leder till en bättre upplevelse för alla.
Jag är en väldigt driven kille som älskar att hjälpa folk och få dom att trivas på det bästa sättet. Är även snabb på att svara folk och prioriterar dom ganska fort.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån-Fre 15:00-00:00
Lör-Sön 10:00-03:00
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i över ett år nu och har även varit väldigt lojal utan några perma bans eller även blacks/bans från dc.
Har du tidigare erfarenheter som staff? okej, såhär är det, jag har varit staff innan på unive och kan i princip ALLA grunder som staff, jag vet hur man jobbar efektivt med flera saker samtidigt men har även mycket erfarenheter om hur man e trevlig i t.ex support. Jag har även varit sv på unive i typ 1 år och har gjort en del beslut inom tiden. Känner även till alla commands som sv/staff.
/dv (radius) - Du tar bort fordon inom ett viss område (3 är en bra radius)
/kick (id) (anledning) - Du kickar en person
/svban (id) (anledning) - Du bannar en person (60 min)
/sv - Du skriver i SV chatten
/freeze (id) - Du fryser en person
/freeze (id) - Du gör samma kommand för att ta bort frysningen
/toggleid - Du får fram allas id nära dig
/togglename - Du får fram allas id + steamnamn nära dig
/tpm - Du teleporteras till en markerad plats på kartan
/goto (id) - Du teleporteras till personen du skrivit in
/spec (id) - Du kollar på personen du skrivit in
/specoff - Du slutar kolla på personen du skrivit in
/bring (id) - Du tar personen som du skrivit in till dig själv
/noclip - Du blir osynlig och kan specca scenarion t.ex
/sqlban (id) (tid) - Du bestämmer hur länge en person ska bli bannad
/sqlunban (hexID) - Du unbannar en person med hjälp av deras hexID
/setjob (id) (jobb) (grad) - Du ger personen som du skrivit id på ett jobb och en grad
/ped (id) - Du ger en vald person pedmeny
/skin (id) - Du ger en person skin meny
/announce - Du skriver ut ett meddelande till alla ingame i OOC chatten (t.ex "tänk på hastigheten genom stan!")
/ooc - Du skriver ut ett text i OOC chatten
/who (id) Du ser vad personen har för roller ingame, t.ex "Medlem + Kriminell"
/m (id) - Du skriver ett pm ingame till en vald person
/sc - Du skriver i staff chatten
Där är några utav alla commands som finns.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim, eftersom jag inte är lika säker inom detta område och vet att jag själv kan prestera väldigt bra inom dom andra områdena.