Accepterad Tarzann | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tarzann

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189538671/

Ditt Hex-ID: steam:11000014945376f

Vad är din discord tagg? casler96

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-01 212053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag glitchades medans 3 olika personer försökta ta upp mig med putplayerinvehicle via altmenyn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såklart jag blir buggad om 3 olika personer kommer fram till mig och försöker att ta upp mig med putplayerinvehicle med alt menyn jag hade inget med det att göra att jag vart buggad ni klassar det som att det var bug abuse ni säger att jag ska säga till dom att sluta för att säga till att jag är buggad men det är omöjligt medans det är en skottlossning och jätte stressigt samt jag får inte skriva ooc mitt i ett scenario det står i reglerna det var därför jag inte skrev att doms skulle sluta. jag hoppas ni förstår min sida av allt det har och det var inte alls meningen på nått sätt att försöka bugga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte riktigt det är lite av mitt fel att jag inte skrev ooc att jag var buggad och att jag skulle fixa det men dock får man ju inte skriva ooc men ni sa att jag borde ha gjort det men då bryter man mot reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut o jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde skriva ooc men gjorde inte det för att jag eftersom då hade brutit mot reglerna och inte försökt skuta tillbacks

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är okej att skriva ooc ibland och att inte skuta eller rikta tillbaks när dom är fler än en

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag ber om förlåtelse och det har kommer inte ske igen👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka