Nekad Tarzann | Ban Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tarzann

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189538671/

Ditt Hex-ID: steam:11000014945376f

Vad är din discord tagg? casler96

Vem var det som bannade dig? Ankeshof

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-13 163842.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en ping skickad av bossen av mitt gäng att jag skulle skynda dit o sen kör jag dit vi var typ 6 pers jag ensam i en så riktar ena grabben på mig vad jag tycker är konstigt att han rikta för att det är underläge eftersom vi är 6 pers så jag skuter ner han sen så dör jag av andra grabben eftersom han skuter en explosiv tank

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det lite fel av båda parter jag kanske inte borde skutit han men han borde inte heller ha riktat eftersom vi var 6 pers 2 bilar medans dom var bara 2 personer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut o jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat ut o skutit skallen av han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa ut o skita medans nån annan riktar på en även fast vi var 2 bilar och den andra var helt proppfull

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka