Accepterad TarzanIbrahim. | Medlem ansökning [Gaywi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TarzanIbrahim.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TarzanIbraHim/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan/Jonte

Vad är ditt discord namn? Tarzan#9414

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tarzan Ibrahim och är född 1998-11-01 och har flyttat runt ganska mycket i sitt liv. Han har bott i många olika områden när han var yngre och han har tagit fel vägar i livet fast igenom de vägarna så har han lärt känna många polare och han har också ovänner. Han var uppväxt i rinkeby och när han var runt 12 år började han med att snatta sedan blev det bara värre och värre. När han blev 18 så fick han sitta inne i 3 år och tänkte att han skulle försöka göra något bättre av sig i sitt liv så när han släpptes började han jobba som mekaniker men fick sparken för han hamnade i ett bråk med en arbetskamrat. Så då var han arbetslös och behövde tjäna pengar på något sätt så han hamnade i fel väg igen och bor nu i unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för jag har hög aktivitet jag har seriös rp och försöker göra det så roligt som möjligt för alla. Jag försöker göra så bra scenarion som möjligt så de man spelar mot/med också tycker att det är ett bra utfört och roligt scenario. Jag har också 3000 timmar på FiveM så jag har väldigt mycket erfarenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög social rp, Hög rp, Och mycket aktivitet. Jag rpar väldigt ofta då det är mitt main spel när jag väl spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenarion med bra rp och inte bara för att vinna. De som du spelar mot ska också tycka det är roligt utan att allt bara blir skit allmänt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här länge förut och jag hittade den först igenom polare.

Godkänd efter muntlig, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka