Accepterad TarzanIbrahim. | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TarzanIbrahim.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TarzanIbraHim/?fbclid=IwAR2b0imr5jeJiCVBwhNJ_kU6SA0xGJFBNd2Hy_NL0rYaPE2_5FS5JojOWbs

Ditt Hex-ID: 11000011a8cb282

Vad är din discord tagg? Tarzan#9414

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/e2d88c26abbcf3cc30222c6d4ded0e9f?fbclid=IwAR310ECpQtXMEsmvek17wiA06DUOMqIBv29rW1_pR-HFv_NmQ8l74AFKJxM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det som hände var ett solklart regelbrott på unive och jag förstår staffsen men jag ska försöka förklara på det bästa sett ifrån mitt perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde en anmälan på ett gäng och då hade jag med ett klipp där jag hade no windows och no trees sen tror jag det var no bushes också, Efter det så får jag ett svar att anmälan ej gick igenom och jag tänkte väl att det va chill. Då går jag och lägger mig sedan 3 på natten så blir jag perma bannad ifrån dcn. Så när jag vaknar på morgonen så kontaktar jag honom i PM och frågar varför jag blivit perma bannad. Då svarar han att jag använder 3d mjuksvaror No Bushes No windows No trees. Det som hänt är att jag har laddat ner ett grafikmod som hette FPS Boost Graphics Pack +200 FPS Och jag läste inte riktigt informationen om vad som var med i modet. När jag väl var IG så tyckte jag om själva hur himlen och sånt såg ut och det fanns träd men de hade inga löv för att det skulle vara bättre fps. Och det med no car windows märkte jag inte riktigt heller för själva "outlinen" av fönstrerna fanns på bilarna och jag har inte skjutit så jag har inte använt det för en fördel och det kan ni se i logs. No bushes tänkte jag inte riktigt heller på för att när jag väl har rpat har jag typ varit vid gänghus eller varit på piren för jag har försökt lösa våra krig och jag har varit med en polare på piren. Så jag har inte riktigt använt det för en fördel heller i t.e.x skottlossning för att se folk igenom buskar..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som ens hade det grafikmodet och jag tänkte mig inte riktigt för innan jag började använda det. Jag tänkte mer på det med +200fps för jag laggade riktigt mycket och jag tyckte att himlen och så såg allmänt nice ut, Jag skulle aldrig använda något sånt här för en fördel i scenarion för jag tycker unive är en bra och skön server. Jag trivs här och har många polare som spelar på servern med mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger ogiltigt som jag överklagat och blivit unbannad på men såklart så jag har blivit bannad på riktigt någon gång och det har varit Suntförnuft, Lall. Lall har varit t.e.x om jag pratat konstigt med min karaktär och kanske lallat med någon polare. Suntförnuft har väl varit att jag t.e.x kört skit fort i staden och typ gjort fel grejer i kidnappningar som varit suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt inte haft modet och jag skulle läst på mer om det och utifall jag skulle ha läst på om det så skulle jag sett att det var de grejerna man inte får ha i det modet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska använda några grafikmod som kan ge mig sånt som jag blev bannad för. Jag kommer också börja läsa på mycket mer innan jag använder grafikmod och se så det inte innehåller något sånt. Jag kommer ALDRIG mer använda något som kan få mig bannad på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka