Nekad TarzanIbrahim. | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TarzanIbrahim.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TarzanIbraHim/?fbclid=IwAR2b0imr5jeJiCVBwhNJ_kU6SA0xGJFBNd2Hy_NL0rYaPE2_5FS5JojOWbs

Ditt Hex-ID: 11000011a8cb282

Vad är din discord tagg? Tarzan#9414

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/e2d88c26abbcf3cc30222c6d4ded0e9f?fbclid=IwAR310ECpQtXMEsmvek17wiA06DUOMqIBv29rW1_pR-HFv_NmQ8l74AFKJxM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett grafikmod som gjorde så att träd inte hade några löv alls och det var no windows och no bushes i det. Det är ett regelbrott på Unive och jag förstår varför han bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laddade ner ett grafikmod som hette FPS Boost Graphics Pack +200 FPS och satte in det på FiveM för att fixa mitt lag för jag hade sjukt mycket lag på servern. Men just under de dagarna så gick jag bara in och åkte direkt till GSF och andra folk vi hade krig emot för att försöka lösa det. Så jag tänkte inte riktigt på det med buskarna och så. Sedan så har jag inte skjutit under den tiden då jag använt moden så jag har inte riktigt tänkt på det så mycket och det har inte gett mig något övertag. Ni kan kolla logs på det och se att jag ej har skjutit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig att använda sånt grafikmod och jag skulle ha läst på mer om modet innan jag började använda det. Men grejen är att jag fick inte en chans att hoppa support eller något för jag blev perma bannad klockan 3 på natten ifrån discorden. Hade jag kunnat hoppa support så hade jag försökt förklara och kunnat skärmdela att det inte står någonting om no bushes osv i grafikpacket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för många olika saker men det har varit många felaktiga och jag har överklagat de mesta. Men några är såklart inte felaktig och det har väl varit sånt som suntförnuft lall osv. Och utifrån det har jag lärt mig att ha mer suntförnuft och tänka smartare och inte lalla och försökt höja min rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte använt packet och läst på mer om packet och då kanske jag hade sett att det var sånt i packet och då hade jag såklart aldrig använt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka till mer och läsa på mer innan jag använder saker för att det kan gå väldigt fel som det gjorde denna gången då jag blev permabannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka