Accepterad tarsanberry | Medlem ansökning (Robban2.0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tarsanberry

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Romner10#8100

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter Rolf Karsslon och är 20 år gammal Rolf är hel svensk och har bott i sverige alla sina år han har levt däremot har han en tufft uppväxst med sin mamma För Rolfs pappa gick bort när han 10 år gammal. Rolf har alltid gillat billar och hållit på och mecka med billar och sånt. När Rolf var 15år gammal fick han en bil av sin morfar men bilen fungerade inte så Rolf fick mecka massa med billen Rolf älskar hålla på med billar att laga dem och sånt hans mål är att jobba på mekonomen i denna staden Rolf är en väldigt snäll person och vill alltid vara lika snäll mot alla han tycker bara det är dumt att bråka. Rolf är en sån människa som vill hjälpa alla personer om det behöver hjälp med typ pengar eller något så kommer Rolf ge dem pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra väldigt bra i rp och försöka få så roliga senconon som möjligt och jag kommer alltid vara snäll inom rp och har väldigt roliga sencion så att serciona tar långt tid och är väldigt roliga så att alla får en bra och roligt rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag it ska vinna ett scenario varenda gång utan låta andra vinna också . Sen att båda ska tycka det är roligt att spela. .

Hur hittade du Unive? Min kompis berätade om spelet så jag kom in och spelade på servern för det är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka