Nekad Tarik101 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tarik101

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Tarik101

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198945632515/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tarik

Vad är ditt discord namn? Tarik#1617

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Jag föddes i New York den 14 juli 1993, som barn drog jag alltid tillbaka och jag gillade inte att umgås med människor, i skolan trakasserade jag mig hela tiden genom grundskolan och gymnasiet. När jag slutade gymnasiet bestämde jag mig för att lämna skolan och bevisa att de inte skulle gå till mig så lätt ur fickan för skolan som jag samlade för en pistol och på den sista skoladagen attackerades jag av två knullade killar i min gymnasium, de började slå mig och förnedrar framför hela klassen. Jag hade fått nog av allt och på semester sprang jag till huset och tog en pistol från garderoben där mitt garderob stod. Jag gick till dessa två killar och frågade dem om de hade kul medan de gjorde det och jag sköt dem i axeln och sprang från skolan. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog den första bussbiljetten till Los Santos för att undvika polisen. Nu letar jag efter ett farligt jobb med farliga människor ...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan göra bra roleplay och jag spelar roleplay redan 2 år

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Många mina vänner spelar på dehär server

Hur många timmar har du på FiveM? 260+

Hur hittade du Multistaden? Min kompis skickade mig deras discord

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på många balkaniska servrarna.

Tillbaka