Tarbob141 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tarbob141

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? tarbob141

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Kniven 2000-07-01 7872

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, trevlig, skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i stockholm med morsan och farsan i en lägenhet. Emil har inte alltid haft råd med allt han vill ha så polisjobbet har alltid varit en dröm i livet, Emil har studerat i polishögskolan för att kunna bli en del av unives poliskår. Alltid varit en dröm. Men om poliskåren sviker Emil så får han gå över till den kriminella sidan och sälja droger för pengar istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Gött skratt, trevlig stämning och kommer spela på unive för att få andra att också ha en rolig stund på unive. Vill inte att spelarna ska gå in på servern för att ha det tråkigt utan jag vill att alla ska ha det roligt och trivas. Så det kommer jag bidra med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte bara spela servern för att man själv ska kunna ha det så roligt som möjligt utan tänka att det finns andra på servern som också vill ha roligt på unive. tex ett butiksrån. Man ska försöka att hitta en balans mellan motpartern under senariot så att de har det roligt på servern också. Så man ska inte ha en låg rp nivå under tex förhandlingen utan försöka att sammarbeta och sen när det är klart så ska man följa alla krav och göra som man har bestämt från början.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Har aldrig spelat på unive roleplay innan så jag har inte gjort några regelbrott på servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp. Värnar inte om sitt liv, utsätter sin karaktär för skador eller döden. Suntförnuft. Innebär att man ska tänka logiskt och inte göra saker man aldrig hade gjort irl som tex åkt fram till en polis och börja snacka om olagliga handlingar eller göra brott osv på allmän plats. Sen finns det mer relger som tex cop bait
powergaming
osv osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer vara väldigt aktiv under sommaren och kommer att försöka stanna så långt det går. Kanske söka mig till staff teamet för att hjälpa till med servern också

Tillbaka